Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Białko zdrowe odżywianie przy moim treningu
Autor Wiadomość
marcin458

Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 693
Wysłany: Pon Sty 10, 2022 18:26   Białko zdrowe odżywianie przy moim treningu

OD 7 miu dni zacząłem sobie znowu ćwiczyć

Najwazniejsze dla mnie jak dużo białka i w jakim czasie po treningu go dostarczyć żeby otrzymąć największy przyrost masy mieśniowej/zwiększyć siłe.
Obecnie strzelam sobie dużą bombe białka serwatkowego po treningu.

Także zacząłem przynajmiej częściowo jeść według westona czyli wiecej pełnoziarnistych zbóż jak ryż brązowy żeby dostarczyć więcej witamin i minerałów niż normalnie.

Jestem bardzo zaskoczony jak wiele sprawności fizycznej mi zostało. Nie ćwiczyłem poza malusimi wyjątkami praktycznie pare lat. A sprawność została. Ciosy s hantlami czy kopnięcia czy siła bicepsa to znaczy ile jestem w stanie kilogramów podnieść została.Podobno z tym jest jak z jazda na rowerze jak człowiek raz sie nauczy to zostaje mu na dlugo.

Teraz krótko jakie ćwiczenia stosuje:

biceps hantle 10x14kg każda ręka
triceps pompki wąskie z plecakiem i obciążeniem ewentualnie gdy zwiekszy sie siła
piersiowe szerokie pompki z plecakiem i obciążeniem gdy zwiekszy sie siła
nadgarstki krecenie hantlem 10,10x 4kg
sciskacze na palce 10x
przysiady z obc 4x6kg 10x
brzuszki z obciążeniem z 10x
ciosy z 2kg hantlami v
ciosy z 5kg hantlami v
ciosy bez hantli v
i w biegu ciosy v
kopnieciaz obciaznikami 2x3kg v
kopniecia bez obciazników v
rozciaganie v
oparcie knykciami v

pozdrawiam
marcin
 
     
zyon 


Pomógł: 69 razy
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 8847
Wysłany: Pon Sty 10, 2022 18:58   

marcin458 napisał/a:
eby otrzymąć największy przyrost masy mieśniowej/zwiększyć siłe.

Zeby uzyskac sile albo mase musisz robic trening ukierunkowany na te cele. To co wyprawiasz to aerobik, po ktorym sie troche spocisz i moze porawisz kondycje :) Czlowiek tak nie dziala, ze nazre sie bialka a organizm mu naprodukuje silnych i zbednych, energozernych muskli. Po 14 latach diet odchudzajacych, po ktorych przytyles powienienes o tym wiedziec :)
_________________
Nauka:nigdy więcej! Po maturze chodziłem na 3 różne studia, jednak okazało się że wykształcenie to nie jest coś dla mnie. I tak oto twój argument spala na konewce:) To takie krótkowzroczne masło maślane.
 
     
Mariano 

Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 416
Wysłany: Pon Sty 10, 2022 23:04   

Trening z cyklu nie wiem jak ćwiczyć to sobie coś pomacham.
 
     
zyon 


Pomógł: 69 razy
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 8847
Wysłany: Wto Sty 11, 2022 08:56   

Trening bez celu, ale lepsze niz nic
_________________
Nauka:nigdy więcej! Po maturze chodziłem na 3 różne studia, jednak okazało się że wykształcenie to nie jest coś dla mnie. I tak oto twój argument spala na konewce:) To takie krótkowzroczne masło maślane.
 
     
marcin458

Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 693
Wysłany: Wto Sty 11, 2022 12:50   

podstawowy trening siłowy na wszystkie partie miesniowe

biceps(hantle) triceps piersiowe(pompki szerokie i wąskie) między dłońmi a łokciem(kręcenie hantlem) nogi(przysiady) brzuch (brzuszki)
do tego ćwiczenia walki jak ciosy rekami i kopnięcia nogami z obciążnikami i bez
i rozciąganie

całkiem niezły pakiet
 
     
marcin458

Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 693
Wysłany: Wto Sty 11, 2022 15:09   

zjadłem wczoraj i dzisiaj po 200 g ryzu brązowego.

zwielokrotniłem dawke witamin i minerałów do 4 pastylek olimpu (2 witaminowe i 2 minerałowe) dziennie a nie 2 raz na kilka dni
 
     
zyon 


Pomógł: 69 razy
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 8847
Wysłany: Wto Sty 11, 2022 18:25   

marcin458 napisał/a:
podstawowy trening siłowy na wszystkie partie miesniowe

biceps(hantle) triceps piersiowe(pompki szerokie i wąskie) między dłońmi a łokciem(kręcenie hantlem) nogi(przysiady) brzuch (brzuszki)
do tego ćwiczenia walki jak ciosy rekami i kopnięcia nogami z obciążnikami i bez
i rozciąganie

całkiem niezły pakiet

Wybacz ale robienie wiatru machajac 14 kilowa hantla czy krecenie hantlami albo te ciosy to nie jest trening silowy. Tzn jest, jak sie powszechnie nazywa taki trening, silowy czy oporowy. Ale nie jest to z pewnoscia trening budujacy sile.
_________________
Nauka:nigdy więcej! Po maturze chodziłem na 3 różne studia, jednak okazało się że wykształcenie to nie jest coś dla mnie. I tak oto twój argument spala na konewce:) To takie krótkowzroczne masło maślane.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Akademia Zdrowia Dan-Wit informuje, że na swoich stronach internetowych stosuje pliki cookies - ciasteczka. Używamy cookies w celu umożliwienia funkcjonowania niektórych elementów naszych stron internetowych, zbierania danych statystycznych i emitowania reklam. Pliki te mogą być także umieszczane na Waszych urządzeniach przez współpracujące z nami firmy zewnętrzne. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu stosowania cookies oraz zmianie ustawień ciasteczek w przeglądarce.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł

Copyright © 2007-2022 Akademia Zdrowia Dan-Wit | All Rights Reserved