Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Ćwiczenia siłowe dla kobiety
Autor Wiadomość
ekt

Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 59
Wysłany: Wto Mar 16, 2021 08:08   Ćwiczenia siłowe dla kobiety

Doradzicie dobry program ćwiczeń siłowych dla kobiety?
Szukam ćwiczen w formie filmów.
Ćwiczenia silowe, chciałabym uniknąć ćwiczeń wymagających podskoków
Jestem młodą mamą, 4 miesiące temu urodziłam dziecko siłami natury, na ćwiczenia mogę przeznaczyć godzinę dziennie. Ćwiczę z samego rana po wstaniu przed śniadaniem.
Zależy mi na wymodelowaniu ciała, nie na schudnięciu. Ważę 56 kg przy 170 cm wzrostu, ale mam niewielki cellulit i trochę zbyt duzo sadełka na brzuchu
 
     
maslowska

Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 83
Wysłany: Wto Mar 16, 2021 09:08   

Plany dobiera się indywidualnie po wywiadzie i przynajmniej wstępnej ocenie sylwetki czy aby ktoś ci nie zaszkodzi dając źle dobrany plan bo masz jakieś wady postawy .plan dobiera się po wywiadzie pod dany cel ilość dni .dostęp do sprzętów itp


Jeśli chodzi o cellulit polecam endermologię:
https://milomibeauty.pl/blog/2021/endermologia-lpg-alliance-i-efekty-jakie-przynosi-ten-zabieg/
Daje bardzo dobre rezultaty.
 
     
Mariano 

Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 82
Wysłany: Wto Mar 16, 2021 15:34   

Co masz ze sprzetu do cwiczen? Czesc cwiczen mozna zrobic wlasmym cialem, ale dodatkowe obciazenie np. hantle mile widziane.
 
     
marcin458

Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 341
Wysłany: Wto Mar 16, 2021 17:52   

Jakieś 10 lat temu ćwiczyłem siłowo na różne partie mięśniowe tak troszke amatorsko i troche pamiętam

Np. na różne partie
-hantle na biceps 1zginanie rąk z hantlem w ręku albo2 podciąganie na drążku też na biceps
-hantle na triceps 1prostowanie rąk podnoszenie ich z hantlem w ręku 2 wąskie pompki ewentualnie dokładając do plecaka obciażenei dodatkowe
-na mięsnie piersiowe szerokie pompki także wraz ze wzrostem siły z dodatkowym cieżarem w plecaku jak np 4 baniaki po 5 litrów albo ciężarki zdjęte z hantli i włozone do plecaka
-na brzuch brzuszki z czasem łapiąc rekami na klatce piersiowej ciężarki z hantli i wraz ze wzrostem siły zwiększać ich ilość wage
-na nogi przysiady z czasem zwiększając obciażenie wkładając baniaki do plecaka lub ciężarki z hantli albo trzymając ciężarki ewentualnie hantle w rękach
-na dłonie specjalne ściskacze do ściskania
-na mięśnie dolnych cześci rąk zdjecie cieżaru z jednej strony hantla i trzymając rure z jednej strony obracanie hantla z lewej do prawej i spowrotem

To takie pdostawoweo ćwiczenia które ćwiczą wszystkie partie
biceps triceps przedramienne klatka piersiowa brzuch nogi
Ostatnio zmieniony przez marcin458 Wto Mar 16, 2021 17:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mariano 

Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 82
Wysłany: Wto Mar 16, 2021 19:29   

Silownia, sporty walki uprawiam juz ponad 30 lat. Za młodu przez 10 lat zapasy, wiec mogę coś doradzić.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Akademia Zdrowia Dan-Wit informuje, że na swoich stronach internetowych stosuje pliki cookies - ciasteczka. Używamy cookies w celu umożliwienia funkcjonowania niektórych elementów naszych stron internetowych, zbierania danych statystycznych i emitowania reklam. Pliki te mogą być także umieszczane na Waszych urządzeniach przez współpracujące z nami firmy zewnętrzne. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu stosowania cookies oraz zmianie ustawień ciasteczek w przeglądarce.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł

Copyright © 2007-2021 Akademia Zdrowia Dan-Wit | All Rights Reserved