Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Tomasz Dangel
Autor Wiadomość
Tomasz Dangel

Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 8
Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 12:39   Tomasz Dangel

Dokonałem rejestracji żeby wziąć udział w dyskusji nad naszym artykułem dotyczącym diagnozowania kandydozy i nieszczelności jelit. Jestem lekarzem, pracuję w Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. Żywieniem zajmuję się od 2003 r. (uzyskałem wówczas przeszkolenie i certyfikat od dr. Jana Kwaśniewskiego). Projektuję diety niskowęglowodanowe dla pacjentów Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci, najczęściej diety ketogenne dla dzieci z padaczką.
 
     
Witold Jarmolowicz 
Site Admin

Pomógł: 46 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8789
Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 16:37   

Serdecznie witamy!
JW
 
     
Kuglarz 

Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 0
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 17:19   

Również witam, w poniższym linku odniosłem się do badań: http://www.dobradieta.pl/...p=228857#228857
 
     
Kangur

Pomógł: 34 razy
Wiek: 82
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 3119
Skąd: Australia
Wysłany: Wto Wrz 10, 2013 11:46   Re: Tomasz Dangel

Tomasz Dangel napisał/a:
Dokonałem rejestracji żeby wziąć udział w dyskusji nad naszym artykułem dotyczącym diagnozowania kandydozy i nieszczelności jelit. Jestem lekarzem, pracuję w Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. Żywieniem zajmuję się od 2003 r. (uzyskałem wówczas przeszkolenie i certyfikat od dr. Jana Kwaśniewskiego). Projektuję diety niskowęglowodanowe dla pacjentów Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci, najczęściej diety ketogenne dla dzieci z padaczką.


Rowniez witam. Nareszcie jakas kompetetna osoba zajela sie tematem tabu w polskiej medycynie.
Zachecam do zapoznania sie z produktem Evita w leczeniu dzieci.