Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Witold Jarmolowicz
Wto Sty 01, 2013 11:08
Dieta niskoweglowodanowa-trening siłowy
Autor Wiadomość
szpaQ

Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 54
  Wysłany: Sob Wrz 11, 2010 18:01   Dieta niskoweglowodanowa-trening siłowy

Witam wszystkich serdecznie.
Jestem tu nowy a do zmiany diety przyczynił mnie negatywny wpływ ww na mój organizm.
Wiem, że powinienem to pisać w dziale "przedstaw się" ale głównie chodziło mi o dietę.

Więc krótko o sobie:
na imię mi Damian :-D
mam 20 lat
mieszkam w uk (londynie od miesiąca)
Ćwiczę na siłowni od około 6 lat teraz są to drążki i poręcze w parku ..i hantle mam,+trening aerobowy.
Moim celem jest obecnie redukcja tkanki tłuszczowe obecnie ważę około 90kg przy ok178cm
Dieta moja się zmieniała odkąd zacząłem się tym interesować (ok 2lat) wyglądała ona różnie manipulowałem składnikami odżywczymi głównie tł i ww ostatnio miałem High carb mało tł i ta dieta mi nie służyła bo nawet jak miałem niską podaż kcal ok 2000 to tkanka tłuszczowa jakoś niespecjalnie chciała się zmniejszyć. Podsumowując moje doświadczenie doszedłem do wniosku, że najlepiej mi odpowiadała dieta gdzie nie było zbyt dużo ww za to więcej tłuszczu gdy trafiłem na ta stronę tym bardziej umocniłem się w moich wnioskach.
Nigdy nie byłem na typowej low carb (ketoza) mam zero doświadczenia, a wiedzy tez nie za dużo.


Znalazłem dietę CkD którą ułożyłem do własnych potrzeb .. chciałbym żeby moja dieta była przede wszystkim zdrowa, pozwalała mi osiągnąć cele związane z treningiem (redukcja tk. tłuszczowej czy też rozwój masy mięśniowej) głównie to informacje czerpałem z działu fitness, kulturystyka - tutaj jest zupełnie inne podejście do sprawy.