Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Siema;D
Autor Wiadomość
Kosmal


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 107
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 15:47   Siema;D

Witam wszystkich!;] :-D
Jestem Kosmal. Od momentu uzyskania pełnoletności jestem na LC (już miesiąc). Jestem uczniem LO i zwolennikiem ruchu i zdrowego żywienia. W dietę LC wprowadził mnie mój instruktor na siłowni i jestem mu teraz za to ogromnie wdzięczny. Dopiero miesiąc, a juz widzę dobry wpływ, lecz na razie nie czuję się upoważniony do wypowiadania się na ten temat. Szczerze powiem, że nie jest to prosta dieta. I to nie z powodu trudności stosowania, bo jest naprawdę prosta i smaczna, lecz z powodu reakcji otoczenia. Rodzice chcą mnie ubezwłasnowolnić :hah: ale możliwe, że badania, które zrobie ich uspokoją;] W każdym razie, cieszę się, że taka strona i forum istnieje - jest to dla mnie ważna podpora w chwilach zwątpienia.
Jeszcze raz witam wszystkich :-)
 
     
Hannibal 
Moderator

Pomógł: 191 razy
Wiek: 40
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 15904
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 15:50   Re: Siema;D

Witamy kolejnego low-carbowca i to w dodatku młodego :)
Kosmal napisał/a:
W dietę LC wprowadził mnie mój instruktor na siłowni i jestem mu teraz za to ogromnie wdzięczny.

gdzie Ty takiego wytrzasnąłeś? :shock: ;)
_________________
Don't buy into mono-dimensional training regimens. Exercising should reflect how rich and varied life is. #MovNat
 
     
zenon 
Tygrys

Pomógł: 37 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 5633
Skąd: z nienacka
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 16:04   Re: Siema;D

Kosmal napisał/a:
W diete LC wprowadzil mnie moj instruktor na silowni i jestem mu teraz za to ogromnie wdzieczny.