Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Witold Jarmolowicz
Wto Sty 01, 2013 11:07
Produkty wysokobiałkowe
Autor Wiadomość
Yo_ga79

Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 170
Wysłany: Nie Lut 15, 2009 18:59   Produkty wysokobiałkowe

Witam!!

Czy możecie mi podrzucić kilka pomysłów na wysokobiałkowe produkty? Jestem początkująca w temacie i zaczynam czuć, że moja dieta jest nieco monotonna :( Obecnie najczęściej wybieram białe sery (najczęściej półtłusty), serek wiejski, mozarellę, jaja i przeróżne (najczęściej wędzone) ryby. Niestety nie lubię czerwonego mięsa i mleka. Czy jest coś jeszcze, o co mogłabym wzbogacić swój jadłospis?
 
 
Hannibal 
Moderator

Pomógł: 191 razy
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 15904
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lut 15, 2009 19:10   Re: Produkty wysokobiałkowe

Yo_ga79 napisał/a:
Czy jest coś jeszcze, o co mogłabym wzbogacić swój jadłospis?

tak, przede wszystkim wszelakie podroby, takie jak nerki, serca, móżdżek, wątroba, ozory, jądra, śledziona, grasica, czy trzustka
to są produkty, które mają bardzo wysoką wartość biologiczną i zawsze były najbardziej cenione zarówno wśród zwierząt jak i ludzi
tylko trzeba pamiętać, żeby były one z pierwszego sortu, czyli od zwierząt hodowanych w miarę tradycyjnie, jedzących głównie trawę, czyli np. barany
_________________
Don't buy into mono-dimensional training regimens. Exercising should reflect how rich and varied life is. #MovNat
 
 
Yo_ga79

Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 170
Wysłany: Nie Lut 15, 2009 20:20   

Podroby ok - sprawa do rozważenia. Tylko gdzie można kupić takie rzeczy w Warszawie, żeby mieć pewność, że zwierzę było hodowane ekologicznie?
 
 
Hannibal 
Moderator

Pomógł: 191 razy
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 15904