Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 00:15 Sprawy organizacyjne
W odpowiedzi na sugestie Forumowiczów oraz w celu ułatwienia wyszukiwania potrzebnych informacji, forum zostało podzielone na bardziej szczegółowe niż dotychczas działy (jak zresztą widać). Ponieważ nie jest fizycznie możliwe przeczytanie 40 000 postów i rozdzielenie ich na odpowiednie kategorie, cała dotychczasowa zawartość została przeniesiona do kategorii Archiwum. Jedyne co jestem w stanie zrobić, to przenieść założone niedawno wątki do odpowiednich działów, na wyraźną prośbę ich autorów. W takiej sprawie proszę o kontakt na e-mail lub PM.
W Archiwum została zablokowana możliwość tworzenia nowych wątków, można jedynie wypowiadać się w już istniejących, jednak zwracam się z prośbą o wypowiedzi w nowoutworzonych działach. Prawdopodobnie z czasem odpowiadanie w forach Archiwum zostanie również zablokowane, aby dyskusje przeniosły się do odpowiednich dla nich działów. Żadne posty z Archiwum w chwili obecnej nie będą kasowane.
Zgodnie z prośbami odblokowana została opcja edytowania postów. W związku z tym proszę o jej używanie i unikanie pisania postów jeden pod drugim, ponieważ zmniejsza to czytelność. Odblokowałem również możliwość tworzenia ankiet przez użytkowników, jednak proszę o używanie tej opcji z umiarem.
Od chwili obecnej na forum obowiązuje regulamin dostępny w dziale o zaskakującej nazwie Regulamin. Proszę o zapoznanie się z nim i w miarę możliwości stosowanie się. Nikt z nas nie lubi ograniczeń, lecz wydaje mi się, że nie są to jakieś drastyczne restrykcje, a przestrzeganie ich ułatwi wszystkim korzystanie z forum.
I wreszcie rzecz najważniejsza. Forum ma służyć przede wszystkim Forumowiczom. Stąd moja gorąca prośba: proszę o Wasze sugestie, przemyślenia, uwagi na temat zastosowanego podziału forum, regulaminu, na temat funkcjonowania forum. Piszcie czego jest za dużo, czego brakuje, co zmienić. Żaden głos nie pozostanie bez odzewu, a każda sugestia zostanie uwzględniona (oczywiście w ramach rozsądku).
I to chyba wszystko, co chciałem przekazać w chwili obecnej:). Mam nadzieję, że powyższe zmiany zostaną przez Was zaakceptowane i przyczynią się do ożywienia (jak niektórzy twierdzą „martwego”:) ) forum.
Co do emotów, to przyjąłem do wiadomości i jak tylko znajdę chwilę czasu, to dorzucę więcej, bo faktycznie trochę ich mało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Akademia Zdrowia Dan-Wit informuje, że na swoich stronach internetowych stosuje pliki cookies - ciasteczka. Używamy cookies w celu umożliwienia funkcjonowania niektórych elementów naszych stron internetowych, zbierania danych statystycznych i emitowania reklam. Pliki te mogą być także umieszczane na Waszych urządzeniach przez współpracujące z nami firmy zewnętrzne. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu stosowania cookies oraz zmianie ustawień ciasteczek w przeglądarce.