Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Molka
Pon Gru 24, 2012 13:32
Dieta na przybranie masy.
Autor Wiadomość
Tomcio

Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Cze 28, 2008 23:26   Dieta na przybranie masy.

Witam. Moja sytuacja jest chyba gorsza. Mam 15 lat, 172cm wzrostu, ważę... 52kg. Najgorsze, że jem mnóstwo owoców, uwielbiam płatki śniadaniowe, wszelkie białka, mleko. Zdarza się, że jem dwa obiady. Nie wiem co mam robić.Proszę kogoś o rade. Zależy mi na zdrowym odżywianiu się i jakimś efekcie :D .
A przy okazji: jesli chce sie nabrac fajnego ciałka to najpierw nalezy przybrac masy a potem dopiero na silke?
Te wszystkie sterydy i te inne duperele to uzywanie ich moze miec jakies negatywne skutki w przyszlosci?
 
 
Rossignol

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 303
Wysłany: Nie Cze 29, 2008 11:45   

mozna wiedziec po co zakladasz 2gi temat ??


pozatym czytanie nie boli i wszystko jest napisane w temacie nizej ...
 
 
JustynaBiel 

Dołączyła: 22 Paź 2014
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro Paź 22, 2014 11:48   

Według mnie trzeba wprowadzić wysokobiałkową dietę, na rozbudowanie masy mięśniowej. Białka zwierzęce (masło, jaja, mięso drobiowe, wołowe, ryby), na przemian z białkiem roślinnym (rośliny strączkowe, orzechy, kasza, ryż, ziemniaki) to dobrze uzupełniające się źródło cennych aminokwasów egzo i endogennych. Warto włączyć również oleje i pestki oraz nasiona jako doskonałe źródło kwasów nienasyconych z grupy n-3 i n-6.
 
     
TrojBoj 

Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 28
Wysłany: Śro Gru 10, 2014 13:22   

Chyb atak byłoby najlepiej,czyi zasięgnąć porady kogoś kto ma doświadczenie w tej kwestii,dietetyk jest odpowiednie osobą. Poza tym w grę wchodzą też na pewno dodatkowe suplementy,odżywki bez których ani rusz.
_________________
TrojBoj.pl
 
     
sandi2012

Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 1
Wysłany: Pią Lis 20, 2015 11:47   

Ja już straciłam nadzieję na przytycie. Pewnie większość z was chciałaby ważyć 48kg przy 160cm wzrostu, ale mi to nie pasuje, chciałabym ważyć tak jak dawniej 52kg ale zachorowałam na zespół jelita drażliwego i schudłam. Nie mogę jeść wielu produktów, które lubię, ale też nie mam takiego apetytu jak dawniej.
 
     
pogodny 

Wiek: 28
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 309
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Gru 03, 2015 09:22   

Przede wszystkim dużo kalorii i polecam jeszcze trening siłowy. Dobrze jest zbudować mięśnie a nie obrosnąć w tłuszcz. Przydatne będą również gainery, które mogą przyśpieszyć niektóre procesy.
 
     
Brenda 

Dołączyła: 17 Paź 2016
Posty: 5
Wysłany: Sob Lis 19, 2016 08:37   

Na pewno zwiększona liczna kalorii jest dobrym pomysłem, ale warto zadbać o to, aby nie były to puste kalorie. Na pewno warto włączyć do menu produkt bogata w białko, a także odpowiednie aminokwasy. Istotny jest także trening, przy którym świetnie sprawdzi się immuno colostrum. Produkt ten zawiera różne rodzaje białek, łatwo przyswajalne aminokwasy, oraz minerały i witaminy. Przy tym doskonale motywuje nawet do bardzo intensywnych ćwiczeń i pomaga w szybszej regeneracji organizmu.
 
     
Olcia13

Dołączył: 12 Sty 2017
Posty: 10
Wysłany: Śro Sty 18, 2017 16:50   

Żeby przytyć, pewnie trzeba spożywać więcej kalorii itp.
 
     
basiq 

Wiek: 32
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 7
Wysłany: Czw Sty 19, 2017 11:20   

Olcia13 napisał/a:
Żeby przytyć, pewnie trzeba spożywać więcej kalorii itp.


bardzo odkrywcze :D proponuje dietetyka ;) tak żebyś nie objadała się fast foodami, tylko np zwiększając ilość niektórych produktów przytyła, bez negatywnych skutków :)
 
     
pogodny 

Wiek: 28
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 309
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Sty 20, 2017 08:59   

Trening na pewno się przyda. A fast foodów lepiej jest unikać tak czy inaczej, bez względu na to czy chcemy przytyć, czy niekoniecznie.
 
     
Condore

Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 3
Wysłany: Śro Mar 22, 2017 11:45   

Jeżeli będziesz tył tylko od jedzenia to zarośniesz tłuszczem a tego chyba nie chcesz. Ponadto z tego co piszesz to w Twoim przypadku byłoby to niemożliwe. Po prostu masz szybki metabolizm i Twój organizm nie będzie odkładał tkanki podskórnej. Dlatego ćwiczenia i trening w Twoim przypadku powinien być podstawą. Wraz ze wzrostem mięśni poprawi się też Twoja waga (początkowo może spaść, chociaż wizualnie będzie rósł). Myślę, że warto jest ćwiczyć z trenerem personalnym :)
 
     
pogodny 

Wiek: 28
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 309
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Kwi 10, 2017 09:47   

Condore napisał/a:
Jeżeli będziesz tył tylko od jedzenia to zarośniesz tłuszczem a tego chyba nie chcesz. Ponadto z tego co piszesz to w Twoim przypadku byłoby to niemożliwe. Po prostu masz szybki metabolizm i Twój organizm nie będzie odkładał tkanki podskórnej. Dlatego ćwiczenia i trening w Twoim przypadku powinien być podstawą. Wraz ze wzrostem mięśni poprawi się też Twoja waga (początkowo może spaść, chociaż wizualnie będzie rósł). Myślę, że warto jest ćwiczyć z trenerem personalnym :)


Dokładnie, zgadzam się z tym w 100%. Szybki metabolizm trzeba wykorzystywać!
 
     
JulitkaKorobej 

Wiek: 27
Dołączyła: 17 Maj 2017
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Maj 25, 2017 08:57   

Najprostrzy sposób na mase ale żeby nie zalać się tłuszczem ?

- ustalacie zapotrzebowanie kaloryczne (żeby utrzymać swoją wagę)
- żeby przytyć nie zalewając się tluszczem + 200/300 kcal
- po tygodniu przytyjesz 0,5 -1 kg
- jak masz cieżkie treningi to +300-500 kcal

to receptura która trzeba dotrzymywać codziennie i będą efekty:)
 
     
Insemin

Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 1
Wysłany: Pon Lip 03, 2017 19:51   

Polecam jakieś suplementy diety np. gainer
_________________
Cześć wszystkim :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Akademia Zdrowia Dan-Wit informuje, że na swoich stronach internetowych stosuje pliki cookies - ciasteczka. Używamy cookies w celu umożliwienia funkcjonowania niektórych elementów naszych stron internetowych, zbierania danych statystycznych i emitowania reklam. Pliki te mogą być także umieszczane na Waszych urządzeniach przez współpracujące z nami firmy zewnętrzne. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu stosowania cookies oraz zmianie ustawień ciasteczek w przeglądarce.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł

Copyright © 2007-2017 Akademia Zdrowia Dan-Wit | All Rights Reserved